Imperial Ballroom

Salon Ludovic

Destinat evenimentelor de dimensiuni mai mici. Tapetul venetian si candelabrele luxuriante va intampina intr-un spatiu cald, elegant, personalizat.

Capacitate: 130 persoane

Suprafata: m2

Culoare: crem

Galerie foto:

Salon Victoria

Potrivit evenimentelor de dimensiuni medii. Primirea in salonul Victoria se face printr-o gradina cu brazi si plante exotice.

Capacitate: 170 persoane

Suprafata: m2

Culoare: roz

Galerie foto:

Salon Elisabeta

Poate lua forma unui salon nunta sau unui eveniment corporate mai amplu. Primirea in stil baroque intr-un lobby spatios cu pian si lounge.

Decorul luxuriant, tapetul venetian si ringul generos sunt calitatile ce fac diferenta.
Gradina Salonului Elisabeta va ofera un loc special de relaxare, o insula de verdeata si arome de trandafiri.

Capacitate: 300 persoane

Suprafata: m2

Culoare: gri

Galerie foto:

Descriere

0 0 votes
rating

Un cadru elegant, rafinat, exclusivist, unde de fiecare data veti simti nevoia sa reveniti.
Va oferim trei saloane decorate in stil aristocrat de catre designeri de top.

Veti face cunostinta cu o echipa formata din profesionisti pasionati cu o experienta relevanta in industria evenimentelor de top care va vor sta la dispozitie atat in perioada de organizare, cat si pe intreaga durata a evenimentului.

Servicii EXTRA pentru EVENIMENTE
– Frapiere gheata personalizate
– Bar de fructe sculptate & fantana de ciocolata
– Torturi evenimente
– Candy bar
– Aranjamente florale si decoratiuni
– Formatii muzica pentru a personaliza evenimentul
– Make-up & Hair Styling
– Security & Hostessimo service
– Porumbei biserica
– Dispunem de o gama larga de culori atat pentru esarfele decorative cat si pentru huse si esarfe pentru scaune.

Nunta

Nunta este un moment unic la care visezi alaturi de perechea ta. Suntem langa tine sa-ti indeplinesti aceasta dorinta. Aceasta zi importanta pentru tine cat si pentru noi, iti va ramane cea mai minunata amintire cu care te vei mandri! Experienta noastra, de peste 10 ani, ne recomanda sa-ti fim consilierul perfect in organizarea unei nunti de poveste.

Botez

Felicitari pentru bebelusul vostru! Probabil ca nu stiti prea multe despre organizarea unui botez, dar bebelusul vostru este nerabdator sa-l crestinati!
Botezul este prima ceremonie importanta din viata bebelusului, si una dintre cele mai importante. Voi sunteti parintii ingerasului aparut de curand in viata voastra, si trebuie sa va ocupati personal de organizarea acestui eveniment. Nu va faceti griji, noi suntem aici sa ne ocupam de toate detaliile de care aveti nevoie iar experienta ne recomanda!

BALUL BOBOCILOR

Din prima zi liceu va ganditi la…balul bobocilor, iar pentru ca stim cat de important este pentru voi acest eveniment, ne dorim ca el sa fie deosebit, unic.
Imperial Events va va ajuta, cu servicii organizatorice, decoratiuni si consultanta privind organizarea balului. Va punem la dispozitie toata logistica si experienta noastra pentru ca evenimentul sa fie unul de neuitat.

BALURI ABSOLVIRE

Urmeaza sa fii absolvent? Fie ca absolvi Scoala Generala, Liceul sau Facultatea esti pregatit si te gandesi cu emotie la acest moment. Cu siguranta meriti să te distrezi la maxim, sa beneficiezi de un banchet organizat special pentru tine cu mare grija, de profesionisti.
Asadar balul de absolvire trebuie sa fie memorabil, lasă organizarea în grija noastră, avem experienta si suportul de care ai nevoie!

PETRECERI de MAJORAT

Pentru toti tinerii care vor sa isi serbeze intr-un mod special si intr-un cadru spectaculos implinirea minunatei varste de 18 ani, Imperial Events este locul ideal!
Am creat un meniu all inclusive pentru un astfel de eveniment iar DJ-ul specializat pe astfel de petreceri cat si sonorizarea si luminile, decoratiunile salii sunt oferite de noi.
Majoratul tau va fi o petrecere reusita, iar prietenii vor fi incantati de alegerea ta!

Petreceri corporate
Ofera angajatilor companiei tale un eveniment in conditiile pe care le merita. Petrecerile firmei tale vor beneficia de atentia cuvenita si sunt sursele de creeare ale unei atmosfere destinse si placute intre colegi. IMPERIAL Grand Ballroom iti sta la dispozitie cu toate elementele de care aveti nevoie pentru a organiza cele mai reusite petreceri : tematice, aniversare sau gale.

Petreceri si evenimente
De la prezentari de moda pana la lansari de produse: detinem toate caracteristicile pentru a indeplini conditiile organizarii unor astfel de evenimente. Daca iti doresti o petrecere de neuitat, avem “ingredientele” perfecte pentru a fi satisfacut pe deplin.

Conferinte
Imperial este locul ideal, fie ca trebuie sa organizezi o conferinta stiintifica, o conferinta in cadrul companiei, o gala sau o conferinta de presa, IMPERIAL Grand Ballrooms este un centru de evenimente care iti ofera un spatiu generos si toate elementele ce iti sunt necesare (flipchart, video proiectoare, sonorizare, aranjament tip conferinta, coffe break etc.).

Training
Ai pregatit angajatilor tai posibilitatea de a dobandi noi cunostinte sau abilitati pentru a deveni mai eficienti in atributiile lor. Pune-le la dispozitie un spatiu in care sa se simta confortabil: vino la IMPERIAL Grand Ballrooms.

Echipa

Momentan nu exista informatii disponibile.

Contact

0752182255

: rezervari@salonimperial.ro

:

:

Arata pe harta Strada Avionului 9, Bucharest, Romania

Urmareste
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
TOP SYMBOL_v2 Created with Sketch. SUS
0
Would love your thoughts, please comment.x